2010. október 7., csütörtök

Sál-sapka

Éééés végre megint elkészült valami!! Már nagyon vártam. Igaz, hogy még Nagyi mamuszával (nagyusz:)) adós vagyok, de azt még díszítenem kell, viszont olyan jó és egyszerű leírást találtam, hogy muszáj volt ezt megkötnöm! 2 mintát ötvöztem benne. Egy laza semmilyet, meg egy jó ötletet :D Három volt tervbe véve, de ez így is elég.



Itt pedig ketté hajtottam a rengeteg anyagot.


A kötésre használt igen vastag fonál befűzve.

Nyakas vagyok állítólag...

És íme sapkaként!

Ugyanaz hátulról.
Sajnos nem bírom szépen elrendezni a képeket, ahogy szeretném, de így is látszik a koncepció.

Tű: mivel tűből tízes volt a legnagyobb, azzal kötöttem és méregettem a fejemhez. Sima kötés, 26 szemmel végig, lusta mintával.

Fonál: nemezelt, olasz, kék melírozással. A Müllerben vettem. Jó vastag, és nagyon kényelmes lett, csak a színét még hideg vízben is eresztette a próbamosáskor:(

1 megjegyzés:

Angi írta...

Úgy látom nagyon hasonló az érdeklődésünk.... :D Én most csináltam életem első sapiját,hát szerintem még nem az igazi,de a keresztlányomnak tetszik... :D
Szóval Te ügyesebb vagy,mint én... :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...