2010. augusztus 17., kedd

Pelus, ögen!

Szóval bő a dereka. Kicsit szüneteltettem a pelus-projektet, azaz lassítottan haladok.
Végül úgy döntöttem, kiegészítem a derekát még vagy 4-8 sorral, menet közben meglátom. Közben lehet, h szűkítek is, de ami biztos, hogy kis likakat helyezek el az övnek benne, és öves bebújós lesz a vége. Remélem holnap alszik picur rendesen, akkor akár 1 nap alatt is be tudom felyezni.

Anyukám tanácsára úgy döntöttem, h körkötés szerűséggel a kész, összevarrt pelushoz közvetlenül kötöm hozzá a toldalékot. Már eddig is megkínlódtam vele, mert nem egyszerű a szemeket oda felszedni, mivel feszesen zártam:( Mindenesetre egy gumibehúzó tű és rengeteg türelem segédletével 2 nap alatt sikerült kiviteleznem ezt az egy sort:)
Természetesen ezt tervezem belső oldalnak nevezni, bár párom szerint szép díszítő elem ez a kiálló sor:D

A tű és a pelus...nomeg a körkötőtű:)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...