2011. február 10., csütörtök

Keresztmamamusz

Na ez egy szép történet. Meleg mamuszra volt szüksége Keresztmamámnak. Az igényelt szín, a bordó lett volna, az én igényeim szerint pedig magas gyapjútartalommal kellett ezt párosítani. Vettem jó kis vastag fonalat, úgy 50%-os gyapjút, de majd pontosítok. Csak nem találtam hozzá átkonvertálható mintát. Hát nekiláttam kitalálni egyet, hiszen én már milyen profi vagyok (höhöhö)! De nem volt idegzetem ezt végigvinni, úgyhogy nekikezdtem vagy 2 változatnak. Végül e mellett a nagyinégyzet alapú mamusz mellett kötöttem ki, amin azért szintén jócskán kellett módosítgatnom, hogy az übervastag fonállal egy emberi lábméretet kapjak. Először a felső 3 részt kell megcsinálni, azt összedolgozni, majd az összeállt felsőrészre ráhorgolni a talpat. És ezen a ponton derült ki többször is, hogy valamit elrontottam a 3 felsőrészből. Ráadásul mindezt 2szer ugyanúgy kellene elkövetni, hogy párt alkothasson!!!!

Ráadásul a gigászi fonal miatt olyan lyukak keletkeztek a minta közepén, hogy ott biztos huzat alakul ki :( Állítólag a vastagsága miatt ez nem észrevehető....

Nem részletezem, hogy hányszor bontottam vissza a talpakat! Még az a szerencse, hogy az én lábamhoz képest nem sokkal nagyobb az övé, így volt viszonyítási alapom. Mellesleg a gyerekméretet kellett bevetnem, abból is elhagytam valamelyik sort végül, a talpnál meg a káosz uralkodott. Ez a végeredményen is látszik, de elviselhető esztétikailag, és állítólag fizikailag is. Ugye? Keresztmama, kérlek mondd, hogy még mindig szuperál a mamuszod?

Néhány munkafázist megörökítettem:

Alulnézetből az első, mondhatni elnagyolt változat.

Emberrel

Embertelenül :)


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...