2011. március 14., hétfő

Nyálkendő

Kicsi angyalkámnak végre vettem szépséges, babának való flanel anyagot, és megalkottam ezt a bonyolult varrományt.
Persze nehogy már háromszöget szabjak! Az első példány szabásmintáját elamatőrködtem, nem is ragozom tovább. Bár a képen látható darab az alapján készült :) A későbbiek már nem két rétegűek, így rugalmasabbak, és jobban idomulnak Maszatka mozgásához. Azért maradtam a megkötős elgondolásnál, mert az olyan vagány!!

Remélem jól látszik az anyag mintája: kutyusok, kendővel a nyakukban! Hát nem stílszerű?!

Egy kis Tündér :)

2 megjegyzés:

Ju írta...

Szia Anikó!

De jó ötlet, és nagyon szép is lett! Megkérdezhetem, hol sikerült ezt az anyagot venni? :-)

Judit

Anikó írta...

Sima méteráruban. Lányosat, vagy semlegeset akartam...végülis a 2. bejött. De a kutyusok ott vannak a szeren:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...