2011. május 29., vasárnap

Kék, virágos sapka

Egyik este levettem a szabásmintát, másnap míg aludt megvarrtam a sapit. Tádám!
Keresztmamámtól kaptam pihe-puha maradék anyagokat, úgyhogy a szálirány adott volt, mivel más irányba sajnos nem fért el még ez a mini szabásminta sem. Nagyon tetszik ez az anyag, bár Hanga eleinte menekült a sapi elől....nem ééétem!



A karimájába vasaltam közbélést, hogy legyen tartása. Mivel minden igyekezetem ellenére is nagy lett, így a tetejét le kellett bontanom, és a közép részt megkurtítottam körülbelül egy centivel. Nagyon élveztem, hogy ilyen gyorsan sikerült megcsinálnom, de most visszatérek lassan a pelenka és filc figura varráshoz, mert még mindig csak a napocska árválkodik a filc-égen. :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...