2012. január 8., vasárnap

Kép, keret nélkül (tutorial)

Talán ez az első tutorial. Az ötlethez sokminden vezetett. Anikó, aki a kötős horgolós talira hasonló elven készített egy kis emléket, a jelenlegi szívecske mániám, és homályos emlékek arról, hogy már láttam hasonlót....ha csak álmomban is :)

Íme a végeredmény:

Pip
Igen, ez itt kép a képben! És ami miatt itt van, az a kis foltocska jobb fent. Az elmúlt hetekben keresgéltem a nekem leginkább tetsző horgolt szívecskét, és meg is találtam.

Jöjjön hát a képregény:
Minden, ami kellhet
Eszközök:
  •  2 színű kb egyes horgolótűhöz való fonál
  • adott méretű horgoló tű
  • az imént linkelt horgolási minta ( Vagy más minta, pl kis virág, pillangó:))
  • a célfénykép
  • bőrlyukasztó ( Ezt a szép, kerek likakért! Egyébként szúrva is megfelelő, csak így tisztábbnak tűnt nekem.)
Miután meghorgoltam a virágot, és hagytam egy kevés fonalat hátul, hogy felkössem a képre, létrehozta, a vámpír nyomokat a fényképen.
A szív rögzítéséhez szükséges szabályos lyukak.

Hátulról.
Nem kimondottan esztétikus a hátoldala, ámde praktikus!

Azt hiszem, ha ezek után fényképet ajándékozok valakinek ( és nem fotókönyvet, mint manapság szokás) akkor egy kis időráfordítással dekorálni is fogom!

Remélem ihletadó volt ez a kis szösszenet!

5 megjegyzés:

agnesordog írta...

Az első horgolási kísérletem ez a szív volt, ráadásul magyarúl, vagy képekben, de nem sikerült, sőt azóta sem :-( a közepén egy kitüremkedő csúcs lesz, nem tudom túl sok-e a szem, vagy túl kevés, és a szív közepe sem lesz ilyen szép formás :-(
úgyhogy feladtam a kísérletezést, és visszatértem a keresztszemes himzés készítéshez :-)az legalább jó lesz, mikor kész.
Gratulálok, a szív is, és a Lánykád is nagyon helyes !

lberesne írta...

A karácsonyi ajándékot így kaptam már. Nagyon izléses volt. Köszönöm, hogy a szívedet is mellétetted.

Török Alexandra írta...

Igazán remek lett! Nagyon jó ötlet, és a fotó is ismerősnek tűnik, láttam már valahol? :D

Anikó írta...

Köszönöm, a hozzászólásaitokat!
Szandi: igen, ez a kép a Hanga blogján már fent van :D

agnesordog: én is megkínlódtam pár mintát ez előtt. Aztán találtam egy jó oktatófilmet a magic circle-ről, mert mind azzal indított, és mikor azt megértettem, akkor megnyílt egy új világ :D

Mindjárt meg is keresem, és linkelem!!!

lberesne: Igen, hát azt valahogy nem fényképeztük le :( Remélem azért annak is hasznát veszed, ami benne volt :)

lberesne írta...

Tutira,mert úgyis nadrágokat kell varrnom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...