2011. december 29., csütörtök

Kézmelegítő/ Fingerless gloves

Íme:





Ismét Barkáéktól kölcsönöztem a mintát, bár nem sokkal korábban fedeztem fel magamnak a legyező mintákat is. Azzal készült egy nyakmelegítő, amit még nem volt alkalmam itt közzé tenni, de majd ha sikerül megörökítenem, az is bekövetkezik :)

Ez itt egy csipkeminta. Igaz, egy szép mélyzöld színű változat előzte meg ezt a rejtőzködőt, de az elajándékozódott idő közben. Szóval fogtam egy minden ruhadarabomhoz illő zöldes barnás színátmenetes viszonylag olcsó zoknifonalat, és 2-es horgolótűvel (körülbelül kétszer annyi munkával, mint a minta szerinti vastagsággal)  megalkottam az imént látott kézmelegítőt. Buszon, villamoson, konyhában szobában, ahol ért pár másodperc. Akár csak 4 bökésnyi, de akkor is!

 
Azért szeretek horgolni, mert az ilyen kevéssé számolgatós droid melót ha félbe hagyom, nem vesztem el a fonalat....höhö....minden értelemben:) Azért most készülök kötni is csavart mintát, de azt biztos csak akkor fogom, ha szép csendben le tudok ülni valahova, ahol apró kezecskék és lábacskák nem huzigálják le a fonalat a tűkről.  Persze ha nem így lenne, nem is volna kedvem az egészhez. :)

These fingerless gloves are based on a Hungarian website's pattern. It's based on a shell pattern and is basically a tube with a nice ending. For the thumbs between two shells there are 4-5 extra chains to gain space. It is very simple and easy!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...