2011. december 18., vasárnap

Körsál / Circle scarf ... felújítva

Egy átdolgozott  régiség. Egy szimpla téglalap alakú horgolt kendő, ami már régóta hányódot vetődött szekrényről szekrényre, most új életre kelt.

Hogy milyen jó kis effektek vannak a képszerkesztőben!


Ezen a képen mind a kétféle szél jól látszik.


145x55cm volt a kiindulópont. Ezt egy 4-5-ös tűhöz alkalmas sötétzöld fonállal körbehorgoltam, és persze a két rövidebbik oldalt, ugyanezzel a fonállal, összehorgoltam. Az egyik szélen fodros mintát követtem. Ez esetben ez annyit jelentett, hogy minden szembe 3 egyráhajtásos pálcát horgoltam, így egészen enyhe fodrot kapott. A másik oldalon csak 2 sort simán végighorgoltam, semmi flanc :)

A 145x55cm scarf was the original piece. I used a dark green yarn which is suitable for 4 or 5 crochet needles. I made the edging on one side in a ruffled style and on the other just 2 rows of sc. The ruffled edging in this case means 3 dc in one sc all along. This gives a slightly ruffled edging using these yarns and needles.

I find this scarf too short. Though it can be used as a scarf and a hood at the sane time, but not as a vest. So 145 cm is short altogether.

Mint a gyakorlat bebizonyította, a 145 cm kissé rövid. Kétszer bele tudok ugyan bújni, de kevés 'játéktér' marad a nyakban. Én ezt egy kicsit lazábbnak képzelem. Az előző bejegyzés egyik kisfilmjében mellénykeként is használták. Na ez a hossz ezt sem engedi. A következő nekifutásnál már ezt is figyelembe fogom venni.

Ha van otthon megunt horgolt, kötött sál, ami elég hatalmas ehhez a projekthez, akkor itt az alkalom a felújításra!


2 megjegyzés:

Török Alexandra írta...

Éljen az újrahasznosítás!
Nekem is van egy körsálam, de ha szimplán van nagy, ha duplán meg kicsi! Nem is nagyon hordom! Ha vége az Ünnepeknek, lehet én is újrahasznosítom! :D
Ügyes vagy, szép darab!

Anikó írta...

Köszönöm! Megr egy próbát :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...