2012. április 9., hétfő

Foltvarrott asztali dísz

Első önálló foltvarrott munkámat mutatom most meg. Az ötletet a Praktika hísvéti számában találtam, a Mesebolt működtetőjének ajánlására. Annyit változtattam rajta, hogy nem steppeltem klasszikusan 4 cm re egymástól egyene vonalakat, hanem tovább gyakoroltam a kukacolást rajta...végülis ezért is akartam megcsinálni :) Jó alkalom volt ajándékot gyártani, és egyben okosodni.

Evőeszközöket,

tojást, lehet benne az ünnepi asztalra tenni,

de véleményem szerint bármit lehet benne tárolni, amit bele illőnek találunk.
Nagyon élveztem a készítését! Az instrukciókat könnyű volt követni, és maga a munkadarab sem volt bonyolult. Aki picit is tud varrni, vagy van otthon gépe, az meg tudja csinálni. Mivel nem az én ötletem, nem akarok tutorialt gyártani hozzá, de szívesen válaszolok esetleg felmerülő kérdésekre!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...