2012. április 24., kedd

Tovább foltozok


Heart applique / Szív, rátét technikával
Nagyon szerettem ezt csinálni! Újat is tanultam belőle, de főként gyakoroltam. A kézi applikálás nagy szerelmemmé vált, az viszont tény, hogy időigényes.


Stripes / Csak csík
A blokk, ami készült, a legnagyobb darab. Bal fent látható egy elem, a többi kis háromszög pedig a maradékok, illetve egy lehetséges további felhasználási lehetőség! Ezúttal nem törekedtem a színbeli összhangra, mivel kicsi lányom magas láza okán a már meglévőket használtam fel, nem volt időm egymáshoz passzoló kollekciót összehozni. Viszont varrás közben úgy megszoktam ezt az összeállítást, hogy most visszanézve már nem is tűnik olyan szörnyűnek, mint a 4 anyag egymás mellett eredetileg :)

Borzasztó, mikor az ember agya rááll valamire, és nem engedi. Ha megyek az utcán, már nem csak a kötött, horgolt sapkákat nézem le az emberek fejéről, és gondolom tovább a bennük rejlő lehetőségeket, de a táskák és az érdekes anyagok sem ússzák meg az utazást a fantáziámban! A méteráru számomra a cukrászda! A 100%-os pamutot forgalmazó weboldalak pedig teljesen elöntenek endorfinnal! Be kell látnom, hogy függő vagyok! Textilfüggő! A beismerés az első lépés a függőségeknél, ha jól emlékszem....de én nem akarok leszokni :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...