2012. május 1., kedd

Horgoltságok mindenhol! / Crochet! Everywhere!

Elvetemült horgolóként állandóan figyelem, hogy kin mit látok. Horgolt, vagy kötött? Saját készítésü, vagy bolti? Bélelt, és ha igen, akkor mivel? Kik hordanak ilyeneket? Stb., stb, stb.

Szeretném azt hinni, hogy valamiféle újjáéledésnek vagyunk tanúi. Mindig örülök, ha megkérdezik, hogy amit a kislányomon látnak, azt én készítettem e, főleg ha ezt a megfelelő hangsúllyal teszik :) Van, hogy egyszerűen csak összeakad a tekintetem valaki máséval, amint épp úgy nézi valamelyik kreálmányomat, mint ahogy én is éppen az övét. Tegnap is összefutottam egy ismerőssel, de nem tudtunk beszélgetni a buszon. A kislányánál viszont egy álomszép, a szívárvány színeiben pompázó nagyi négyzetes kardigán volt!

A bolti termékek főleg a sapkákra, sálra, pulcsikra korlátozódnak, pedig nekem nagy kedvencem az amigurumi, ami külföldön úgy látom nagyobb teret nyert már magának.

Brekkencs / Frog

Dante, a sárkány gyerek / Baby dragon

Ha a birka farkasszemet néz :) / Starring at a sheep
Na és a gyerek kiegészítők! Patrícia blogjából íme egy kis gasztro bemutató:




Most pedig, hogy itt a jó idő, már fürdőruhát, strandra való kiegészítőket is lehet majd csinálni, bár ezeket igazán a boltok polcain még nem fedeztem fel. Na és a táskák! Csudaszépek a horgolt darabok!

Egy részes

Két részes bikini

Gyönyörű színekből készült tavaszi táska, bélelés előtt :)

Így várja, hogy végre megvarrjam a bélést.
 Erről a táskáról remélem hamarosan tudok majd részletesebb információkkal is szolgálni!

Na és persze a nyakláncok, fülbevalók, és a mamuszok garmadája a kis lánykaruhákkal egyetemben.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszönöm, hogy bemutattad a horgolt ételeimet. :)

Lesz majd leírása a táskának? Nagyon érdekelne :)

Anikó írta...

Én örülök, hogy pont jókor, pont jó helyen jártam nálad :)A táska mintáját is a Ravelryn találtam, és minden képpen linkelem majd. A szerzőtől pedig engedélyt kérek a fordításra is :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...