2012. február 6., hétfő

Dante, a sárkánykezdemény/ Dante Baby Dragon

Dante már elmúlt egy éves. Egészen pontosn karácsonykor került a gazdájához, akinek azóta is a visszapillantóján csüng. Igyekeztem egy férfias, ámde ölelni való ajándékban gondolkodni, végül rátaláltam Dantéra. Tökéletesen meg vagyok elégedve a döntéssel, és mivel csak egy fénykép erejéig kértem el a gazdájától ( azaz azóta is ott lóg, ahova való :)) úgy vélem neki is tetszik.

Dante is over a year old. He lives in a car, hanging around the town every day, watching the road and the people passing by. I gues he is happy with it, just like his owner with him.

Olyan nagyon öreg már, hogy gondoltam a fekete-fehér a megfelelő kép :)

Meg kellett fogni a kicsi kezét, mert lámpalázas lett a kamerától!

A fotózás végére oldottan viselkedett, úgyhogy még egy integetést is kicsikartam tőle :)

 Nem volt könnyű visszakeresni az eredeti leírást. Úgy látom el akar tűnni az ingyenes kategóriából. Ezt a mintát találtam, de nekem a kép itt nem nyílt meg. Ha valakit érdekel, a Dante Baby Dragon név alatt keressen rá! Esetleg a saját nyomtatásomat le tudom másolni, szkennelni.

Pattern link above.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...