2012. február 12., vasárnap

Babacipő / Booties

Ezt a kis párt egy kedves pár apró utódjának kötöttem.





Még keresgélem a tökéletes mintát, de már közel járok a megoldáshoz. Persze kérdés kinek, mi a tökéletes. Nekem az, amit egybe kötök, azaz nem kell varrni, mert szerintem az ilyenek szebbek. Az itt látható topánka azonban varrott, viszont így nem kellett küzdenem a körkötés rémével, ami ennél a pici méretnél egész ijesztő. Ezt onnan tudom, hogy nem oly rég fejeztem be egy mini sapkát, ahol bizony időnként svájci óraművesnek éreztem magam készítés közben.

I knitted these for a nice couple. It is not seamless, which is a disadvantage but is easier to knit for me. It is so tiny that knitting in the round by DPN or using the magic circle technic is also a challange.

Fonál/Yarn: Read Heart Baby
Tű/Needle: 3
Minta /Pattern: Bernat Design (one must sign in to read  the free pattern) Pom-Pom Booties

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...