2012. február 8., szerda

Segítség a korababáknak

A facebook egyik csoportjának tagjaként alátámaszthatom a hírt, miszerint valóban van gyűjtés! Először  a fővárosban indult útnak a gondolat, hogy a koraszülött osztályok számára a kötni, horgolni, varrni tudó anyukák, nők, asszonyok, nagymamák, ha idejük és erejük engedi, készítsenek az apró fejecskékre sapkákat. Így aztán aki nem tudott varrni, de volt anyaga, az elküldte annak, aki tudott varrni. Akinek több fonala volt, mint amivel elboldogult, az megosztotta, és így tovább.

Úgy látom, van olyan, aki nem hiszi el, hogy igenis léteznek még magán kezdeményezések, és ha igaz, akkor az intézmények se fordítanak majd hátat a segítségnek, mert nem áll módjukban! Mert másképp ezek beszerzése már gond lehetne.

Szerencsém van, hogy ennek a csoportnak tagja lehetek, és csatlakozhatom ehhez az akcióhoz. Nem vagyok kulcsfigura. A miskolci "képviselő" sem én vagyok. Sőt, sajnos idő híján, még mennyiségileg sem hoztam létre említésre méltót, bár ami késik, nem múlik.

Ha eddig nem volt tudomásod erről az akcióról, de szeretnél csatlakozni, szívesen kapcsolatot teremtek a szervezőkkel a hozzád legközelebb eső településen!

Én szívesen varrok polár takarókat, amihez egyedül csak viszonylag kevés polárt tudok biztosítani. Ha van otthon elfekvőben polár anyag, ami nem viseltes, azt szívesen felszabdalom, megvarrom az apróságoknak! Előre is köszönöm!

Ennyire érzem magam feljogosítva jelenleg. A miskolci gárda most pénteken, azaz február 10-én ül össze, hogy megbeszélje a részleteket. A bp-i gyűjtés viszont addigra zárul. A többiről nem tudok részleteket, de utána járok, ha szükség van á.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...