2012. július 22., vasárnap

Háromszögek / Triangles

Végre végre egy újabb tervem végére tettem pontot!





Nem az én színeim, de nem is nekem készült, mert ajándékba.

Hogyan:

Kiszerkesztettem egy 14 cm-es oldalakból álló háromszöget körzővel. Ez lett a szabásminta, amit kétféle anyagból vágtam ki, mindkettőből 4-et 4-et ( összesen 8 lett).
  • 4 db háromszöget varrtam össze, színét és hátoldalát egyenként, bele flízt.
  • A rajtuk hagyott kb 2 cm-es lyukon kifordítottam mind a 4 db-ot.
  • Összevarrtam a likacskákat rejtett öltéssel, és rátettem a színének szánt oldalakra a kivágott applikációkat. Ezeknek most nem dolgoztam el a széleit, csak szabadtűztem. (Ez a lépés egy az egyben kihagyható.)
  • Bevarrtam géppel a cipzárt.
  • Majd kézzel összevarrtam az oldalakat a belseje felől, különös tekintettel a sarkok illesztésére, hogy ott ne maradjon hézag.
Ennyi. A cél határozza ugyan meg a méretet, de szerintem az így kapott nagyság pont nem nagy egy női táskába pl. ékszereknek, és nem is túl kicsi, hogy ne találjuk meg :)

Én magam, még nem sokszor találkoztam ezzel a formával, így nem is tudtam rákerseni itt a világhálón. Egy kedves barátnőmmel dugtuk össze a fejünket, és ebből született a mű :) Ha esetleg valaki tud ennek valami hivatalos nevet, kérem tudassa velem is, mert kíváncsi vagyok!

Meg arra is, hogy az eljövendő tulajdonosnak vajon eltaláltam e az ízlését :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...